Saturday, February 11, 2012

JOUKI JOUKI!

Millest täna siis kirjutada? Ei teagi kohe. Mul on selline komme, et ise küsin ja ise vastan. Veits halb komme, kuid elab üle. Tegime uue kujunduse mida olete kindlasti juba näinud. Kellele meeldib, kellele mitte, kuid meile meeldib. Istun praegu voodi peal, läpakas süles ja telekas käib "Victoria püssi ja panniga", minu arust see saade suht imelik, a no mu vanematele meeldib ja kindlasti meeldib ka kellelegi, kes seda postitust siin loeb. Mingi Peeter räägib seal oma naljakast jahiloost, mis ei tundu üldse nii naljakas, kuid las see nii siis olla. A vot kuidas ma seda sain ära unustada, varsti tuleb minu sünnipäev ja siis reede on üks kõvem russian party, juhhhei!!! Sellest tuleb üks vägevamaid sünnipäevi! Russian party sellepärast, et see sünnipäev pole tavaline, peab riietuma vene stiilis, igasuguste ülepaisutustega. "Victoria püssi ja panniga" lõppes ja sellega lõpeb ka postitus, kahju küll, kuid nii see on. Olge veel tublimad, kui olete!


Teie Maili!

2 comments:

  1. Lahe blogi teil, aga ärge nii kurjade nägudega pilti pange sinna:D:D

    ReplyDelete
  2. aitäh! Hea, kui meeldib:)
    Eks üritame siis rõõmsamaid pilte panna:)

    ReplyDelete